23 augusti - kväll två!


Ikväll har vi utfortskat piren och "udden" igen, fast när det fortfarande var ljust ute! Oså åt vi god mat på en restaurang som vi åt på med våra familjer när vi var här för två år sedan! :) Där dom även denna gång kom fram med deras husdjur! Eddie Murphy! ;) ( Finns bild på honom här nedanför! )

Oså gick vi runt i alla affärer och marknader, lyckades pruta ner en assnygg klocka, men sedan visade det sig att jag inte ens hade mer pengar med mig ut ! suck....

Vi gick förbi en frisörsalong, där dom typ drog in oss i salongen! Och satte mig och amanda i en varsin stol och skulle visa oss en sak! :o Liite skrajj blev jag allt kan jag ju erkänna! Då kletade dom in min panna och mina ögonbryn med någon konstig grej sedan noppade dom våra ögonbryn med sån där tråd :) Ascoolt. Blev bra också dessutom! :) Gjorde liite ont, men det var inte så farligt .. :D

Nu ska vi bara slänga upp lite bilder här, så våra föräldrar och nära och kära kan se och läsa om hur vi har det här nere! Sedan ska vi gå och lägga oss! :))

Imorgon blir det att ligga i skuggan hela dagen, har bränt oss ordentligt idag! ..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback