You make it real



Precis hemkommen ifrån en lååång promenad med molly ♥ det var skönt att gå helt ensam ettag och rensa huvudet/ tankarna lite.. Känns att det är vääldigt tjockt där inne för tillfället. Olika lösningar om saker och ting. Bla, pengar, utbildning, jobb, familj, pojkvän och vänner. Allting är kaos just nu, jag vet inte vad jag vill längre.. Men efter en uppfriskande promenad så känner det lite lättare i huvudet, nu ska jag packa ner mina saker ovh köra hem till min pojkvän ♥ ska sova där inatt, äntligen! Har inte fått spendera någon natt med honom på 3-4 dagar. I miss :{



Tog med mig kameran när jag var ute innan.
De bilderna till vänster ← är oredigerade bilder. Och de bilderna till höger → är redigerade.
Med bara ett enda knapptryck kan det bli en sånhär skillnad :}







» Frida

Känner som du, mkt som rör sig i huvet ang utbildning,jobb, pengar osv osv... Ganska mkt at tänka på just nu :/t

2010-08-04 // 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback