27 december 2010

Mhmhm. Tänkte sammanfatta denna dagen.. Var ju som sagt i kristianstad med min pappa idag. Och denna gången var det han som frågade mig ifall vi skulle köra in och shoppa lite, och visst gjorde vi det :) Köpte sminket på make up store och sedan efter det var det jag som fick springa runt efter honom. För jag var inte så sugen på shopping faktiskt :) Så pappa fick unna sig lite idag, och jag fick vara smakråd. Efter en varsin korv på torget begav vi oss ner mot Elgiganten/ Onoff och Siba. Jag hade spanat in mig på en kamera jag ville ha. Men dom hade inte den hemma, så typiiskt. Men det fick bli en annan kamera istället, en liten Nikon. Älskar den redan, för äntligen kan man ta bilder igen på både sig själv och andra utan att hela bilden blir gul/vit. :) Hade en liknande kamera innan, men den blev snodd! Så idiotiskt. Det sjuka är ju att det var en "kompis" till mig också... Schyyyysta vänner huh? Yee.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback