31 December 2010

Sista dagen detta året. Och hur har/ska jag spendera den då? :) Vaknade upp bredvid älskling. Eller nej, det gjorde jag ju faktiskt inte. Han gick upp jääätte tidigt imorse och åkte iväg och fiskade med min kusin mattias.. Så jag vaknade upp ensam hemma hos honom, och kom hem för ettag sedan.. Nu ska jag strax in i duschen och duscha med iskallt vatten på min rumpa.. Jag har ont.. :( Meeeen jag får ju skylla mig själv! Sedan blir det att fixa sig och åka hem till mormor och morfar, för min älskade morfar fyller år idaaag! Grattis moffaa :) Och seeeeen blir det att packa ner lite saker och bege mig hem till Mill. Där det blir ytterligare lite fix, för ikväll ska vi fira året som varit, och året som kommer! Vi är många som ska fira detta ihop, med trerätters middag och massa alkohol! ;) Kvällen kommer bli awesome !

Jag & Mill.. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback