All i need is you

Befinner mig i skrivande stund hemma hos Caroline. Hon är ute och mockar, och jag sitter inne vid brasan och väärmer mig. Och roar mig med msn, väääldigt underhållande ;) Idag ska vi bege oss till Kristianstad. Om planerna går som planerat dvs! Caroline är seg som vanligt. Tog ju några timmar till att få ut henne och mocka.. :) Förresten så vill jag göra något annorlunda med håret! Färga det i en fin färg, klippa mig och mistra med allt man kan ungefär. I need a change. Men det börjar vi med när det nya året har börjat tycker jag :) Appropå nytt år.  Jag mååste hitta en nyårsklänning! Och skor! Och accesoarer ;) Kommer bli awesome. Men först ska man kanske hitta någonstans att vara också? Hm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback