Ändrade planer for tonight

Hemma efter en mysig kväll ihop med familjen och våra vänner. Vi blev bortbjudna på middag ikväll hos mina föräldrars vänner. Serverades pepparkakor och glögg när vi kom. Sedan fläskfiléoch pressad potatis till middag. Och seeedan var det en sjukt god.. grej? Marängbotten med blåbär och jordgubbar i, och glass på toppen. Underbart! Och så.. Massor med goooodis såklart! Och som ett godismonster jag är tackade jag ju inte nej ;) Skaffade mig även en man ikväll. En femårig kille vid namn Theo.. Han satt och flirtade med mig hela kvällen, blinkade med ett öga, höjde på ögonbrynen, hälsade med huvudet (nickade sådär kaxigt) och sen kom hans mamma med en godispåse och sa att den var från Theo men han vågade inte ge mig den själv.. Så jag ropade på honom och sa att jag skulle säga honom en sak.. "Säg det till mamma så får hon säga det till mig!" Haha, världens sötaste :) Tillslut kom han fram till mig och gav mig en kram och slank ur sig "jag älskar dig!" Jag föll. Pladask. Min lilla Theo :'D

Nåååå. Nu ligger jag hemma i sängen. Ska sova nu.. :) Saknar min älskling så fruktansvärt mycket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback