Feelings

Jag vill att du ska finns här hos mig, vill inte ha dig där borta. Du ska helst ligga tätt intill mig, där jag hör hur du andas och känner dina hjärtslag. Pussen i pannan, på munnen och i nacken innan man ska sova är något utan det bästa jag vet. Allt du gör är det bästa jag vet. Man känner när du håller på att somna, då dina armar runt om mig blir allt tyngre och tyngre och dina andetag likaså. Jag älskar att borra in hela mig i dig.. Jag vill alltid ligga så nära som möjligt, så jag blir varm. Men du förstår aldrig hur jag kan frysa så mycket när hela min kropp är kokhet. Men fryser, det gör jag. Men du värmer mig så bra. Jag älskar att ligga där, hos dig, i din famn!

Nu ligger jag ensam. Det är iiiiskallt här. Ändå har jag ett duntäcke, ett vanligt täcke + en filt. På mig har jag ett par mjukisbyxor, strumpor, linne och en tjock team sportia tröja. Ändå fryser jag, jag är alldeles iskall överallt. Speciellt om händerna just nu. Jag har tänt ljus också. Och en lampa är på. För att det ska bli varmare här inne. Utanför fönstret så blåser det. Hy. Fryser ännu mer när jag hör hur hård vinden är. Jag vill ha dig här hos mig. Hela tiden. Jag saknar dig. Hela tiden. Jag tänker på dig. Hela tiden.



Nej, vi har inte gjort slut eller något liknande. Jag mår "bara" så fruktansvärt dåligt när inte han är här.. ♥
Och vissa personer har så sjukt dålig och smutsig attityd. Ni trycker bara ner er själva i skiten. Det är ni som står som feta förlorare i slutändan. Inte jag. Nervositeten är på topp. Och jag mår skitdåligt av att gå omkring och bara.. vänta! Imorgon väntas en heldag med Caroline. Jag längtar så mycket. Du är också den bästa jag vet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback