Fuck you? No fuck me.

Gårdagen spenderades i Malmö tillsammans med världens bästa caroline. Tåget rullade in i malmö runt 11.30, blev shopping och med mig hem fick jag ett par jeans, en kofta och en halsduk. Plus att jag fixade akrylnaglar med vita tippar. Saknat att ha så fina naglar. Man känner sig så fräsch för en sån liten sak! Kände att jag inte var färdigshoppad när vi åkte hem. Men jag måste verkligen hålla i mina pengar nu.. Trots att det är svårt, var så nära på att köra in till kristianstad idag.. Fy mig! Vi fick springa till tåget igår. Trodde ärligt talat att jag skulle dö. Gud, haha! :'D Men jag överlevde. Sitter ju här nu ;)

Annars då? Jodå. Med mig är det bra. Förtillfället iallafall. Allting går upp och ner nu, vet inte vad det är med mig. Längtar så otroligt mycket tills min älskling kommer hem! ♥ 5 dagar tills jag får somna i din famn igen. Mm, lycka! Hm. Tvrummet är klart också. Det blev jättefint! Fotar det när det kommit upp lite på väggarna oså. De håller på med migg rum nu. Tror de blir klara idag. Och då ska jag äntligen få sova i min egna säng igen :) I ett nästan helt nytt rum. Älskar det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback