Insnöad bil.

Buhuuuu :( Imorse var min bil så insnöad att jag nästan inte såg den... Så jag fick gräva fram min pärla och sedan var det bara att bege sig ner till jobbet.. och som tur var så var det inga problem alls att köra idag :) Några stora vallar in på alla mindre vägar bara, men det är bara till att "ta sats" englit caroline ;) Så går det jääättebra =)


En frusen pärla. 

Nu ska jag få i mig lite frukost, byta om och sminka mig osv. För att sedan bege mig ner till jobbet igeeen och sedan in till sölvesborg för att köra inom arbetsförmedlingen och få min lapp underskriven. Och sen ska jag hem igen :) Eller nej. Jag tror minsann att jag ska gå en sväng på stan.. Har ändå inget bättre för mig så :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback