My room!!! :D

Nu är äntligen mitt rum klart! Eller, ja. Nästan! Jag har inte satt upp någonting på väggarna ännu osv. Eftersom man helst ska vänta några dagar efter tapeterna kommit upp. Vilket dom gjorde idag.. Jag är sjukt nöjd. Det som saknas är en hylla vid speglen ungefär. En tavla ovanför fotöljen. Och någonting ovanför huvudgaveln på sängen! Det kommer att ordnas inom kort iallafall. Och då kommer jag blir ännu mera nöjd än vad jag redan är..


( Som sagt. Det ser väldigt tomt ut, men det ska upp saker på väggarna osv! + att det är vääldigt stökigt på förebilderna. :D )



FÖRE


EFTER


FÖRE



EFTER






FÖRE







EFTER





det gjorde ju lite att du städade oxå ;)

2010-12-16 // 20:27:19

Really great site man!!

2011-09-29 // 14:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback