<3

Nyårsafton om två dagar. Alltså ett helt år sedan vi firade in detta året.. Helt sjukt vad detta året har gått fort. Vad har jag gjort under hela 2010.? Börjar med januari i detta inlägget.. Och så blir det mer imorgon..



Jag avslutade 2009 på allra bästa sätt. Nämligen tillsammans med min bästa vän, Johanna Bengtsson. Nyårsfirande i mängder av alkohol, det bjöds på dricka från alla håll. Minnesvärt. Tack för att jag fick spendera den dagen/kvällen/ tolvslaget med dig, johanna ♥ Och tack för nyårspussen också.


På natten, efter tolvslaget åkte jag hem till alexander, och det var då helvetet bröt ut. Han berättade för mig att han ville vara själv, vara singel.. Och det betydde ju att jag skulle bli ensam, helt utan honom.. Efter tre och ett halvt års förhållande så gick någonting snett. Vi fungerade helt enkelt inte, känslorna försvann. Men inte för mig, och det var absolut inte mitt val att vi skulle skiljas åt. Det var hans, - Alexanders.. Jag hade haft det på känn då vi inte alls haft det bra de senaste månaderna innan där.. Men jag blev helt knäckt, broken in pieces.. Jag låg i hans famn hela den dagen, och grät. Jag höll honom så hårt. Jag skrek.. jag hade så ont i magen, så ont i hjärtat.. Det var hemskt.. Amanada kom och hämtade mig på kvällen. Spenderade natten henne, i hennes famn. gråtandes.. Jag grät hela tiden, varje dag efter det.. I tre/ fyra månader.. Jag var så glad att jag hade er, alla mina vänner, ni fanns där hela tiden för mig! Men ibland räckte det inte, jag bröt ihop ändå. Det var den svåraste tiden jag någonsin varit med om.. usch, nu rinner tårarna när jag tänker tillbaks.. :( Men vi fixade det, vi hittade tillbaka till varandra. Och nu är vår kärlek starkare än någonsin ♥

Jag älskar dig!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback