Vad är jag utan dig?

Gårdagen spenderades tillsammans med amanda. Först var vi och kollade när folk hopptränade på bokeslätt. Brrr, riktigt kallt. Sedan begav vi oss hem till amanda för att baka pepparkakor och kolla på film. Dock blev allting försenat så runt tolv, halv ett på natten gjorde vi pepparkakorna :) Och vi fick även jesper med på besök. En pepparkak var gjorde vi. Jag fick en älg, amanda en häst och jesper en stjärna ;) Och sen kollade vi på ice age. Helt klart min favoritfilm. Sid ♥ Jag spenderade natten hemma hos amanda. Och när vi vaknade idag körde vi hem till mig för att äta frukost. Frallor och apelsinjuice, mm :)

Och idag bjöd jag hit amanda på middag! Gratäng Hult ;) Mums. Men amanda tycker mer om det än vad jag gör. Så var så snäll och bjöd hit henne här! Har även jobbat ikväll. Duktigt Ida. Imorgon förmiddag ska jag också jobba. Bra där :) Känner mig duktig. Klagar inte så mycket nu som innan =) Bra va? Mmyesyes. 

Hade hoppats på en bra kväll ikväll. Men icke. Saknar dig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback