Ida betyder flitig


Det står det iallafall på en mugg som jag fick när jag var liten, men om det stämmer eller inte det är ju en annan femma ;)

Puh, nu jag är trött. Jag har bytt mina sängkläder, lagt kläder till tvätten, hängt in rena kläder i min garderob, och städat hela mitt rum :) "hela mitt rum" det lät som om jag hade ett jäätttestort rum. Men det har jag inte.. Är inte riktigt klar ännu, tar bara en liten paus här vid datorn så att jag kunde uppdatera er om vad jag håller på med denna alla hjärtans dag eftermiddag. Ska även slänga upp en dagens outfit oså. Och sen ska fota min säng också, för den ser så in i helvetes skön och mysig ut, och det är den också kan jag lova er! =) Nej nu får jag återgå till städningen, tjingtjiiing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback