Irriterande


Åååh! Jag kan inte sova länge på mornarna längre, det är sjukt irriterande! Och eftersom att jag är så väldigt förkyld nu också, så gör det inte saken bättre... Jag får liksom panik när jag vaknar på nätterna / mornarna och inte kan andas med min stackars näsa :( & mitt nässpray är slut och det är också så sjuukt irriterande!


Så. Jag kände bara för att klaga lite denna morgon, för idag är jag väldigt irriterad :( Åh, nej nu ska jag inte skriva en massa negativt, det är ju faktiskt FREEEDAAG! :) Ska ligga kvar i sängen ettag till och bara chilla. Sen när jag har ork så ska jag in i duschen och så blir det till att göra sig iordning. Måste köpa ett nässpray idag ( får ännu mera panik nu ju mer jag tänker på att jag faktiskt inte kan andas med näsan ALLS! ) och så tänkte jag fixa en kalender också. Måste skriva ner vad jag gör varje dag :) ( använder mobilen till det just nu och minnet börjar ta slut på den nu.. ) Och nu när jag skrev detta kom jag på att jag måste köra in till sölvesborg för att köpa en kalender. Och då blev jag sugen på en liten fika på coffee house :) Så det blir det nog också idag då. Ska bara hitta sällskap först :) Sugen någon? =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback