Snow adventures

Wihuu, följde med saukkorna, erika och carro till grisabacken ( tror jag de va ? :P ) runt 22 ikväll för att åka nattpulka med lite people . Plastpåsar och rumplapp, herregud vad det gick i backen :D Och mörkt var det, man såg iallafall toppen av backen, träden vid sidan ( som man dessutom höll på att åka in i ett x antal gånger ! ) och slutet av backen. Det var nice, supernice. Kommer nog göras om, får ju göra det bästa av snön? :) JAG HATAR SNÖ! Slänger upp lite bilder när jag fått dom av johanna. Nu väntar min mage på en yoggi, sedan väntar sängen på att jag ska krypa ner i den! Mh, mysit! =)





Imorgon kommer min snäcka hem, som jag saknat henne! ♥ Ska träffa henne på kvällen, sen lite kvällsmys ;) Och på fredag, dååå är det fest! :D

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback