2009


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag tog mitt efterlängtade körkort! Och tog studenten! :)



Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade ett nyårslöfte, och det var att spendera året 2009 med min pojkvän, alexander ♥




Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, jennie fick en liten Cajsa. Och Julia fick en liten Douglas :)

Dog någon som stod dig nära?

Inte NÄRA, men gammelmormor och gammelfarmor gick bort. rip


Vilka länder besökte du?
Har vara varit i sverige iår :)


Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

Money, haha


Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Hela jävla året, det har varit underbart! Har världens bästa vänner och hade världens bästa pojkvän!


Vad var din största framgång 2009?
Att jag vågade mer



Största misstaget?
Att jag inte försökte mer än vad jag gjorde!


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld & lite feber då&då.


Bästa köpet?
Alla kläder jag köpt! =)




Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, fest och godis ;)


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min pojkvän! ♥




Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Alldeles för många för att skriva upp här.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, 2010 kommer bli hemskt! :(


Vad önskar du att du gjort mer?
Kommer inte på något just nu..



Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat med johanna, ;)





Hur tillbringar du julen?
Först hemma hos farmor med släkten, sedan hos mormor&morfar. Sedan hemma hos älskling :)


Blev du kär i år?
Var redan sedan några år tillbaka ♥

Favoritprogram på TV?
Idol


Bästa boken du läste i år?

Har inte läst något.


Största musikaliska upptäckten?
Erik grönwall


Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Pengar


Något du önskade dig men inte fick?

En kamera



Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med familjen sedan hemma hos alexander ♥


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Tror inte det =)


Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Väldigt blandad. Bekvämt iallafall! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback