En trappa ner


Lillebror och stoffe skulle iväg och käka innan :) Så jag följde med! Och som jag skrivit så körde ju stoffe av vägen för ettag sedan så hans bil är lite mosad. Men så skulle dom köra in hans bil på glas och bilrikt i sölvesborg. Så då fick jag köra stoffes låne bil, awesome ;) Satt dock i bilen i över fem minuter och fattade inte ett smack! "hur fan lägger man i backen?:S" satt jag och tänkte för mig själv där i bilen.. Sen ringde lillebror, och han förklarade. Pinsamt så dum man kan vara ibland ;) Men det är ju jag, så jag antar att ni inte är förvånade.. =D

Hm, var var jag nu..... Jo just de, vi skulle käka :) Vi åt på ett ställe som heter "en trappa ner" Där man betalar för maten efter så mycket det väger :) Såå, min mat gick på 35 kronor! Visst, jag är ingen matmänniska, men mätt blav jag =) Nu sitter jag hemma i köket och strax serveras det spaghetti och köttfärssås, sjukt gott. Så det går ju ner lite iallafall!

Nu: lite bloggkoll innan maten, för det har jag inte hunnit med idag! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback