I just have to talk with someone..


oohnoooo, jag hatar vintern! Jag hatar kyla, jag hatar mitt liv. Yey !

Allt är verkligen fucked up & nu börjar jobbet bli riktigt irriterande också. Jag orkar inte mera.. Nu finns det inget som kan få mig att tänka på annat, hjälper inte ens när jag är med mina nära och kära eller när jag jobbar.. Jag vill inte vara ledsen mera nu! Är det såhär det ska kännas nu??? Förtjänar jag att vara såhär jävla ensam? Förtjänar jag att må såhär jävla dåligt varje dag??!?! Jag försöker att göra saker, jag gör allt för att inte tänka på dig, men det går inte. För allt, exakt allt påminner om dig!
Fan, vad du är underbar din idiot! :(




JAG HATAR SNÖ!
men det kan vara vackert också.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback