Idioter!


Nyårsafton, så var vi hemma hos min mormor och morfar. För morfar fyllde år då :) Och mitt under kalaset så kommer deras granne in och infomerar oss om att hon tyvärr backat på vår bil! ( volvon ) suck.. Inte så kul precis.. Hela dörren till baksätet är intryckt in bit. Men ja.. Brydde mig inte så mycket eftersom de ändå inte var min bil, men stackars mami och paapi :(

På kvällen samma dag, ( alltså nyår.. ) så hade jag ingen skjuts till min nyårs fest. Så jag fick ta bilen fast att jag inte ville ställa bilen där festen ägde rum! Men fick göra det ändå, och sen skulle jag och pappa hämta den dagen efter.. När jag och pappa kommer fram till lörby så är det någon som kört på min bil!!!! :@ Och ingen har sagt till dom där bilden stod, ingen lapp på bilen, och ingen har hört av sig. Och det tycker jag är förjävligt! Hade jag av misstag råkat backa på någon's bil eller kört på så hade jag iallafall skrivit en lapp, eller kollat upp ägaren till bilen eller iallafall sagt till någon som bodde i närheten eller något. Så jävla respektlöst. Stackars min bil :(

Är det någon som vet något eller anar vilken det kan vara, säg jättegärna till isf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback