This is me, tonight | Vet ni vad??


Blir chillidill med johanna ikväll, godiis och mys &så paaradise på tv'n såklart :') & vet ni vad?? Jag är så glad att jag har henne. För det finns ingen bättre vän, ingen bättre lyssnare än henne. Och jag älskar henne något fruktansvärt mycket! Och ni där ute som känner mig och johanna kanske inte tar min och johannas bästa vänskap på allvar så mycket som vi bråkar med varandra. Men det är sjukt hur mycket vi älskar varandra, ( ja jag vet att hon älskar mig. Och ja, jag vet att det lät väldigt självsäkert. ) Men det gör hon faktiskt! Unbreakable, forever and ever!

& här kommer dagens. ( kvällens.. )










Trots alla jävla tårar idag försöker jag hålla humöret uppe. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback