Dålig morgon


Jag tycker om att jag har börjat på praktiken igen, men fy vad jobbigt det är att gå upp på morgonen! :/ Jag vill inte, jag vill bara ligga kvar i sängen och somna om. Som "tur är" är det stängt fredag, sen är jag ledig hela nästa vecka, och resten av veckorna har hon bara öppet tisdag, onsdag, torsdag. Så det blir riktigt långa helger eftersom jag då är ledig fredag, lördag, söndag och måndag, och det gillar jag! :)

Idag var det hemskt att gå upp! Samtidigt som klockan på mobilen ringde så drömde jag att jag hade försovit mig, men att jag satt fast i sängen och kunde inte resa mig upp! Men sen vaknade jag och då flög jag upp, men jag hade ju som tur är inte försovit mig :) nu sitter jag hemma och ska strax äta en macka eller något annat gott, och ikväll ska jag förhoppningsvis umgås med min älskling ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback