En dag på liseberg


Hemma!
Ellerja. Jag har ju varit hemma sedan inatt, men jag har sovit heeela dagen och nu har jag precis kollat på mjällbymatchen på tv'n, det gick bra för dom idag också! :)

Heldagen i Göteborg igår var riktigt bra! Hittade litegrann inne på Nordstan, åt mat på Lydias. Dock en aning besviken på tacosåsen! :/ Ätit en mjukglass i det fina vädret, men fy vad jobbigt det var! den smälte och jag och camilla höll samtidigt på att blåsa iväg.... Men det var skönt när det fläktade :) Och besöket inne på liseberg var sjukt kul! Första åket blev såklart "Kanonen" för att få upp pulsen lite och komma igång, alla var trött och hade ont i fötterna ;) Sedan gick vi runt och åkte lite här och var , jag blev totalt genomblöt i kållerado! :( Jag som faktiskt inte ville bli blöt, och speciellt inte i nacken. Men DÄR blev jag som blötast, det rann längst med heeela ryggen, hy! Men jag torkade snabbt ;) Besöket inne på "Gasten" var gaanska så skrämmande, och vi hann inte ens gå in förens en viss person började lipa och sprang iväg. Ellerja, det gjorde vi allihopa! Haha, lätt den roligaste händensen på heeela dagen! xD Sedan åt vi lite, kollade på 3D film, "Sammis äventyr" Den var mysii :)


Innan vi gick i spökhuset....






Och efteråt... :)
Stackars Emelie ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback