Family is forever


Jag har haft en super trevlig kväll, mysigt och riktigt kul att träffa kusinerna, min faster och min farmor igen! De är verkligen helt underbara! ♥ Åt fläskfilé och potatisgratäng på Salvatores, verkligen alla, och då menar jag alla har rekomenderat den maträtter till mig. Och jag kan ju säga att det var något utav det godaste jag någonsin har ätit, utan krydd! Aah vad gott det var! Sååå. Om ni ska äta på salvatores i Sölvesborg, ta fläskfilé med potatisgratäng ;) Dock kan jag tycka att man fick vääldigt lite mat. Visst, jag åt upp allt och jag blev mätt. Men det var så gott så jag hade kunnat tryckt i mig endel till faktiskt ;)

Funderar på om jag ska dra ner till terassen (hanöhus) med johanna och jenny typ nu , har ändå inget bättre för mig.. Har dock så satans ont i magen. Varför får man mensverk? Mens överhuvudtaget är så onödigt.......

Älskade kusinerna, Adam och Tilda ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback