Fullspäckad dag!


Har haft fullt upp hela dagen idag! :) Och bara roliga grejer med ;) Först var det jobb i en timme imorse, eller.. 12.00 , men det är "imorse" för mig ;) Och sedan har jag gått på marknaden hela eftermiddagen med olika vänner. Mys och gå där och kolla på alla folken. Sedan följde jag med amanda til kristianstad en sväng! Hon skulle köpa en sladd till sin dator, så jag sprang inom h&m och fick med mig ett somrigt linne, ett puder, ett roughe och massa alkohol! Man kan ju inte komma hem helt tomhänt från kristianstad, det går bara inte! ;) Och där efter hjälpte jag amanda med en massa grejer hemma hos henne, och efter detkörde vi ner till strandvallen och jobbare lite ;)

Linnet från h&m , 69 :- KAP!



Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax stänga ner datorn. Är trött och imorgon blir det först lite jobb på förmiddagen och sedan blir det sandvik med Camilla! :) Schteeek ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback