Godnatt!


Inatt har jag inte sovit någonting, jag skulle aldrig ha ätit den förbannade thaimaten inatt! Jag gick och tjatade om att jag skulle ha den maten, och gav mig inte förens jag hittat en thaivagn! Jag hittade en, och jag åt. Och jag njöt, för gott var det! Men jag ångrade mig när jag kom hem .. Jag har gråtit av smärta hela natten, jag har aldrig haft så ont i magen förut. Kändes som om någon slet ut allt inom mig, fyfan alltså!
Och just därför har jag sovit hela dagen idag, åkte iväg till kristianstad med familjen runt 15.00 för en snabbvisit. Fick med mig en rooosa bikiniöverdel och en flaska kokosolja ;) Billigt var det också, 49 :- för bikinin och 50 kronor för oljan. Jag gillar rea! När vi kommit hem från kristianstad gick jag och la mig igen, och nu sitter jag hemma hos världens finaste pojkvän! Ska in och duscha nu, sedan blir det en film och sen kommer jag sova gott. Mår fortfarande illa och mitt huvud dunkar för fullt :( "Jag ska aldrig mer dricka..." eller hur var det..?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback