Goodmorniiiing


Min natt har varit så fruktavsvärt klibbig och äcklig! Fy fan vad varmt det är! Idag ska jag minsann iväg och köpa mig en fläkt! Min förra gick i golvet så jag har typ dött de senarse nätterna! Jag har vaknat flera gånger inatt för att jag inte kunnat andas så varmt och kvavt har det varit på mitt rum, ändå har jag fönstret öppet mycket och min dörr är halvt öppen, men icke hjälper det heller! Blir så arg! :(

Nånååååå, nu sitter jag hemma i köket igen och försöker äta frukost, inte alls hungrig när det är så varmt :/ Men o'boyen går ner iallafall. Klockan 09.00 ska jag vara på salongen, har inte varit där på 3 hela veckor så det kommer kännas konstigt att komma tillbaka dit nu, men kul är det ju så jag ska inte klagaaa :) Måste skynda mig nu om jag ska hinna! Tjitjing



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback