OMG ,


Nu ligger jag hemma i min säng efter ett härligt dopp i halen med ett jävla gäng ;) 10 pers, mycket hopp och konster, och mycket skratt! :) Nu har jag ont i hela kroppen eftersom jag fick trampa vatten för att inte komma under ytan. Det är ju hur djupt som helst där! Så nu har jag tränat kan man säg ;) Förresten.. JAG BADADE! Kan ni fatta? Jag har nog inte badat i svenskt vatten på 2-3 år? :S galet!

När jag kom hem fick jag grillat utav mamsen, så snäll är hon! Nu har jag precis duschat, fy tusan vad skönt det var! En riktigt låååång och vaarm dusch blev det , och det slår aldrig fel ;) Nu ska jag nana för att imorgon ska jag inte göra någonting! ;D Jag ska joobba på kvällen dock , men det är bara kul. Träningskläder är skojj! (y) Plus att imorgon ska jag och snäckan göra något riiiiktigt kul!! :D hihi , sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback