Shut the fuck up -


Jag har ingenting att göraa. Är ledig från jobbet idag (det var ingen tvätt) , min älskling är och tvättar båten med sin pappa (..och han kommer inte hem förens ikväll och då ska jag umgås med mina tjejer) , jag är sönderbränd så jag kan inte vara ute och solar (känns som om jag brinner upp såfort jag går ut....) jag är riktigt trött , sov fyra timmar inatt, och det är alldeles för lite. Och om jag går och lägger mig nu känns det som om jag förstör hela dagen :( Men det är fan bud på det. Jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen.. Så en film kanske? Får bli Twilight eller New Moon isf.. Helt klart mina favoriter ♥ Eller kanske bara sätta igång tv'n? ..Finns det ens något bra på tv'n nu? Blööh, känner att jag gnäller för mycket nu.. Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback