Tired


Min kväll har bestått utan jobb nere på strandvallen, ostbricka med familjen och sen kollade vi på film allihopa! :) Farsan blev det, hade höga förväntningar men nja, den var inte så bra som jag trodde... Men det var mys att sitta trångt i soffan med hela familjen, saknat det ♥

Idag sålde vi även min lilla pärlaa, och glada nya ägare blev det också :) Kändes konstigt att köra hem den till dom. Men det var det värt! :)

Nu ligger jag i sängen med Molly tätt intill mitt huvud och vi ska alldeles strax sova. Imorgon blir det lite jobb på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag följa med JuliaSörensen till karlshamn för att fixa ett pass! På kvällen vet jag inte vad som händer, men jag anar att det blir ytterligare en kväll hemma med min familj. :) Min pojkvän kommer ju inte hem förens på söndag, och jag kan inte prata med honom förens på tordag. Snacka om att jag lider!! :( Men jag vet hur underbart det kommer bli att få träffa honom sen i slutet på veckan, ååh jag längtar så!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback