Waka waka ,


Dagen idag har spenderats ihop med en underbar pojkvän, på eftermiddagen var det kalas hemma hos amanda som fyller hela 22 år idag, grattis snäckan! Och nu har jag precis avnjutit en god måltid med grillad flintastek, mammas egengjorda potatisar med vitlökssmör, beasås, sallad och ett stort glas iskall coca-cola. Mh, fan vad gott det var! Nu är jag mätt iallafall, och känner att jag inte behöver mera mat denna veckan. Ja, ungefär så känns det faktiskt!

Nu ska jag byta om och bege mig på cykel hem till Camilla. (..eller nää. Nu skrev jag fel.) Jag ska köra hem till Camilla för att sedan bege oss på cykel ner till boket för att köpa oss en varsin glass och sedan sitta vid bryggan ettag. Jag älskar sommaren!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback