For those who don't know me, I can get a bit crazy.


Har suttit hemma hela kvällen, blev klar med tvätten på en timme :) Dock var det flera väskor med kläder som skulle tvättas när jag kom dit , men det tar jag imorn! Känns väldigt skönt att jag kan dela upp mina jobbtider lite som jag själv vill :)

Nu ikväll har jag bara suttit hemma med mamma :) Vi har ätit glass med fruktcoctail, mums! Busat med Molly ute på gräsmattan, lilla busan hon är helt underbar. Lilla voffsingen! ♥ Och sen blev jag och pappa sugna på toasts, så jag gjorde såna till han och mig! Det uppskattades mycket, och gott var det! :) Nu sitter jag hemma hos väntar på att älskling ska höra av sig , så att jag kan köra hem till honom för att mysa och sova :) Dock ska jag upp tidigt imorgon för att köra ner till strandvallen för att tvätta. Suck..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback