Gääääsp!


Hej ni underbara! Idag är jag helt off. Jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Men efter denna veckan så man kan ju faktiskt inte bli något annat. Än trött alltså. Jag har haft en AWESOMENICE vecka tillsammans med UNDERBARA vänner och nu är det ett helt år kvar tills nästa gång. ETT HELT ÅR!? Jisses. Men nu ihelgen är det på att igen så att säga, jag och fyra vänner beger oss upp till göteborg på fredag morgon för att spendera helgen under en festival vid namn METALTOWN. Äntligen ska jag få se Rammstein och Inflames. Kommer bli sjukt!!! Missade ju Inflames på sweden rock förra året. ;( Men nu så :D

Imorse klockan 05.45 körde jag och stoffe ut till norje och jobbade som gatevakter på rock området. Ganska så dött, men kul hade vi :D Samma visa imorn, fast tillsammans med Jullan istället! ♥
Nu sitter jag nere på strandvallen, tvätten är igång så jag väntar bara på att det ska bli klart så jag kan hänga upp matchkläderna och torktummla lite träningskläder + handdukar sedan ska jag hem och göra något som jag längtat efter i en hel vecka! Kan ni gisssa vad det är? ;) - - - - > S O V A ! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback