Grattis till alla studenter!


För ett år sedan va det jag som stod på flaket och skrek "vem vill gå i ettan nu? Ingen, ingen. Vem vill gå i tvåan nu? Ingen, ingen. Vem vill gå i trean nu? Alla, alla.. FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTEN,  JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEN, FYFAAN VAD JAG ÄR BRA!!!" tillsammans med mina vänner i klass Bf3b

Nu efteråt så ångrar man att man inte hållt ihop mer under dessa tre åren. Det var liksom på studentveckan som alla "hittade" varandra. Och efter den veckan när man hade det som bäst skulle alla skiljas åt. Över halva klassen har jag inte ens träffat efter studenten. Den enda jag håller ihop med, om man ens kan kalla det "håller ihop" är Julia Sörensen :)

Så alla ni som går i tvåan nu, som börjar trean efter sommarlovet. TA VARA PÅ DET SISTA ÅRET FÖR DET GÅR SJUKT SNABBT!

Och alla som tog studenten idag, GRATTIS SOM FAN!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback