I just wanna hold you close


Hemma nu, precis varit nere på strandvallen och lagt i fyra maskiner tvätt! Jävla glidar jobb ;) Nu ska jag göra mig iordning för att möta upp Stoffe på Coffee House och sitta där tills klockan 13.00 och dela ut sweden rock banden till de som ska jobba, de ska fylla i kontrakt osv! :) Och när vi är klara ska jag ner till strandvallen och tvätta ännu mera, och sen ska jag hem och sova! Yep, it's truue. Ska till sweden rock och jobba natt ikväll , 23.00 - 09.00 i guess? Inte riiktigt koll på tiderna, men något sånt är det nog ;) Men har världens bästa brudar med mig så det kommer bli awesome ;) ASNICE väder idag med, iallafall jämfört med igår ;) haha!

NU ; frukooost ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback