I've got nothing to say



Puuh, äntligen klar! ( fast.. egentligen är jag inte klar, har lite kvar som jag får ta imorgon istället. ) Nu sitter jag och belönar mig själv, med en STOR tallrik jordgubbar med mjölk och lite socker på =)

Imorgon är jag ledig hela dagen, känns hur skönt som helst. Ska dit imorgon kväll bara och tvätta träningskläder och vika ihop match-shorts osv. Tar någon timme bara :) Så imorgon ska jag och älskling ställa klockan på 10.00 för att köra ut med båten till något mysigt ställe där vi kan sola och bada hela dagen :) Jag känner att jag måste komma ikapp Emelie med brännan lite ;) Fast det kommer jag iofs aldrig göra, jag blir bara röd... Och sen kommer det en lätt brun färg, men jag gillare =)





hahaha, för fan ida ;)

2010-07-01 // 17:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback