Juni is awesome


Sista dagen på praktiken denna veckan, vilken är skönt för jag ska sooova fram tills nästa vecka för nästa vecka kommer bli grym! Först jobb på strandvallen hela tisdagen, sen ett 10-timmars pass på sweden rock området som nattvakt tillsammans med Amanda, Johanna och Jane, likaså onsdagen, sedan är det fan FESTIVAAAAL! :D Jag ska njuta så mycket jag bara kan av den kommande veckan, fy fan vad den veckan är bra! ;)

Och veckan efter det är det jobb på strandvallen måndag, tisdag sen praktik resten av veckan, och antingen torsdag eller fredag kör vi upp och besöker GÖTEBORG för ännu en festival, nämligen METALTOWN! Awesome, awesome, awesome! :D Och veckan därefter är det midsommar , som troligen kommer att firas i "sybekaus" ;) Och sen en cyckeltur med massa lekar påvägen ner till hällevik! Goosh! Juni kommer bli en dyr och fruktansvärt.. död månad för mig! iiih :D


» Frida

Hej Ida. Johanna nämnde nått i tisdes om jobb på festivalen och att jag skulle kontakta dig. Tänkte bara höra om det finns något kvar? Och om det finns några "bra" pass kvar? :p

2010-06-03 // 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback