Make a list


Jaaaag är uttråkad, hittade en lista på Kenzas blogg , så jag snodde den lite :)



Senaste

Låt du hörde: Sean banan - skaka rumpaaa

Film du såg: Eclipse!!! ♥

Mat du åt: Pasta och köörv

Kram: Johannaaaa :)

Puss: Johanna det med xD

Känslan: Glad och kär :)

Resa: Räknas göteborg? Annars turkiet 2008 :P

Glädje: Ska få somna i älsklings famn toniiight

Dröm: Minns inte

Person du träffade: Kusin adam ♥

Personen du pratade i telefon med: Stoffis :)

Personen du fick sms av: Millan :P

Gången du åt 7-eleven korv:
haha, aldrig ätit där

Gången du var utomhus: Alldeles nyss

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Längesen =/

Saken du köpte: Minns ej :D

Allmänt

Ska bli skoj: ATT ÅKA TILL LISEBERG PÅ LÖRDAAAAG!

Ska inte bli skoj att: gå upp tidigt imorn :P

Sparar till: Utomlandsresa med mina bruuuds ;)

Pålägg som gäller: skinkaa

Önskar att jag var bättre på:
att kontrollera mitt humör... ;)

Dagens dryck:
Coca cola

Vad saknar du: en vän , vid namn DIANA!

Tre band/artister: usch. dont make me chooose

Vad har du gjort idag: umgåtts med älskling, jobbat, varit på bio, umgåtts med min familj :)

Brukar du svära mycket: yees i do.

Hur tidigt stiger du upp
: helst så sent som möjligt :P

På helgerna: olika,

Vad ska du göra ikväll: Sitta vid min älskling hela kvällen (datorn) sen hem till min kärlek! (alexander;))

Hur många timmar sover du per natt:
olika, 10-11?

Vem är snyggast i världen: finns ju massor , men just nu tänker jag på.. edward, hehee

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Lärde känna en ny vän, saraaa ♥

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina jeansshorts!

Längd: 168

Vikt: 52 för att vara exakt :D (jaaa jag gick och vägde mig nyss) hihi

Byter gärna garderob med: kenza :)

Byxa eller kjol: beror på tillfälle!

Senast utlästa bok: läser inte böcker :P

Mitt rum kan beskrivas som: mysigt! Brunt, vitt och lite svart :)

Mig själv med tre ord (just nu): Glaaad, hungrig och.. hm. kär :)

Jag tränar: aldrig :P

Jag ville bli när jag var liten:
frisör




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback