Midsommarafton 2010.


Var den bästa sommardagen/ natten jag någonsin varit med om! Alla var så fina, alla hade verkligen lagt ner tid på denna dagen! Jag var så glad! :)

- På förmiddagen samlades vi allihopa nere på stranden i Djupekås och åt Champagnefrukost, frallor, alkohol, glada tjejer + killar, stekande sol. Det var verkligen perfekt.

- Senare så cyklade vi hem till Jenny-Ann där vi satt och drack och pratade om allt möjligt! Efter ungefär en timme, så cyklade vi ner till tältet som är i djupekås varje midsommar och kollade när alla stockholmarna spelade fotboll mot listerlänningarna ;) Dock jag jag ingen koll på vilka som vann :) När det var slut så cyklade vi hem till Jenny-Ann igen, och fortsatte drickandet :)

- Vi började med maten, alla gjorde sina egna laxfileér och kokade potatis, vi grillade och samtidigt gjorde vi världens godaste jordgubbstårta! Mums :) Humöret var fortfarande på topp, kanske liite för mycket för vissa ;) Men KUL hade vi! :)

- Vi satt hemma hos Jenny-Ann, vi åt och pratade och hade uppträdanden osv :P Tills klockan blev 21.30, så cyklade vi hem till mig och hälsade på alla familjerna som var hemma hos oss festade ;) De var fulla och glada, och det var rikgtigt kul att träffa alla fulla mammor och pappor! :) Sedan cyklade vi vidare till camillas stuga i hällevik för att dricka det sista, och ta lite gruppbilder! :) Och sedan begav jag, amanda och emelie oss till Adam (min kusin) de var fulla och glada de också, trevliga folk! :) Och där efter gick vi till terassen, GALET mycket folk, jag hade RIKTIGT roligt!  :D Vi dansade, tjoade och hade oss :D Wiii, sitter och ler nu när jag skriver detta :) Sedan cyklade jag och amanda hem till hennes mormors somarstuga och dääär somnade jag gott ska ni veta ;)

Jag vill tacka alla underbara tjejer som gjorde min kväll igår, det var jättetrevligt, riktigt mysigt och fullkomligt underbart! :) Bästa midsommarn någonsin! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback