Slottsudden it was


And it was awsome. Så härliga människor och så härligt väder samtidigt som jag frös som in i på slutet, så amanda kom med en filt till mig, så snällt så! ;) Och det var massa folk där ute, och i alla åldrar verkligen. Jissus :P Nu befinner jag mig hemma hos min älskling iallafall, och ska allldeles strax inta sängen för att sova. Jag fryser fortfarande och jag är riktigt trött nu :) Avslutar detta inlägget med en bild jag snodde av johanna ;)



» LYDIA

Hello you!

Sugen på ny design? Kika in hos mig, jag budar ut en! Just nu ligger priset på 50 kronor. Det är ju som hittat för en design!

Kramen på dig :]

http://lydiajosefine.blogg.se/2010/june/designauktion.html

2010-06-05 // 14:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback