Tireeeed


BRR! Då var första nattpasset på sweden rock avklarat! Fy fan vad kallt det har varit inatt! Har legat och hackat tänder och skakat hela natten :( Men mysigt hade vi iallafall! Vi la en stor filt på marken och sedan hade vi våra väskor som kuddar och sen en filt till över oss. Så mysigt så! ;) Vi fick även anropa security vakterna i våra walkie talkies för att det var några som tog sin in på området, fulla och glada var dom iallafall ;P Nånå.. Nu är det dags för mig att ta en lååång och VARM dusch och sedan ska jag försöka sova tills klockan 18.00 ikväll, klockan 19.00 ska jag till sweden rock med min kusin Didrik, 8år som aldrig varit där! :) Och klockan 22.00 börjar ett nattpass till! Fullrulle. Imorgon börjar det roliga ;) Då blir det fest och treeeevligt folk! Duschen kallar! TJING!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback