With my man


Idag har jag haft en heldag med min pojkvän igen, inte ofta det händer faktiskt. Vi brukar oftast ses på kvällen eftersom jag antingen jobbar, eller umgås med mina vänner på dagarna :) Och det funkar bra såå tycker jag. Nu ikväll så ska jag ner till strandvallen och tvätta träningskläder. Blir väl någon timme eller så. Sen ska jag hem och bara ta det lugnt här hemma, äta glass och jordgubbar, Muums :) Imorgon är jag ledig på förmiddagen, så jag ska ligga här hemma och suula på baksidan :) Ska se ifall jag kan få något sällskap också ( någon som vill sola här med mig imon? ;P )

Och jag är taggad som fan inför helgen som kommer! Vi är ett gäng hääärliga bruds som drar till GÖTEBORG och spenderar heela dagen på LISEBERG! :D Awesome. Jag ÄLSKAR karuseller :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback