Awesome day, yes


Min dag idag har varit underbar änsålänge.. :) Vaknade upp hemma hos hjärtat, sen skulle han på en intervju i bromölla. Så jag passade på att besöka mina barn på alviken! :) Dom blev så glaada av att träffa mig! Sötungar ♥ Sen skjutsade jag hem hjärtat igen. Och strax kommer han och hans mamma och hämtar mig, vi ska till kristianstad och köpa en laptop. Och sedan blir det käk på mcdonalds, mums! ;) Resten utav kvällen sen kommer att spenderas tillsammans med hjärtat! <3 Yes, I'm in love! Imorgon blir det kanske ett besök hos tatueraren! Hope so! :)

Förresten så är det helt sjukt vilket fint väder det är ute! Har gått omkring i min nya snygga skinnjacka heela dagen, dock min feta halsduk också, men den är mys! Och mina nya solglajjor! Inte piloterna från h&m utan de svarta från mq! ;) OCH VET NI VAD JAG GJORDE IDAG?! Jag köpte mig en glass, en daimglass. Den stoora struten. Fy sjutton så gott! :) Men jag åt glassen i bilen, liite för kallt ute ju ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback