Brad Pitt



Igår var jag och min vän amanda i krisdtianstad hela eftermiddagen :) Var sjukt irriterad till en början, då jag inte hittade någonting :( Men ungefär en halvtimme innan det stängde så lyckades jag unna mig två par tröjor och två par skor. ( ett par sandaler med nitar på från h&m's barnavdelning xD , och ett par klackisar ifrån skopunkten ) Mycketnöööjd. Imorgon kommer det upp bilder på både tröjorna och skorna =)

Nu ska jag och ♥ sätta igång en film, han har även gjort chokladpudding till mig eftersom jag varit så himla gnällig idag :( Du är braaa <3 Åter till filmen.. Ikväll har vi nämligen en Brad Pitt kväll ;) Redan kollat på två, the mexican och spy game jag kollade bara på the mexican, för sen somnade jag.. Men hann se lite av spy game, men den var inte så bra.. & nu ska vi kolla på en film som heter sleepers. Även där är Brad med.. =)

Grrrr, come to me baby




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback