Embrace every moment

Min första tatuering som jag gjorde 090710.

Ett ovanligt ställe att sätta en tatuering på, vet ingenannan som har där mer än jag.
Och jag är så nöjd, jätte jätte nöjd! :) Det gjorde ont, men det var ingenting som jag inte klarade av.
"Embrace every moment" , som det står under mitt vänstra bröst betyder ta vara på varje tillfälle
tycker jag var ett bra budskap. För det stämmer ju, eller hur? :) För mig betyder det lite mer att man inte ska
ångra något, till vilken nytta egentligen? Alla göra dumma/ korkade/ idiotiska val i livet. Men lägg inte ner någon energi till att å n g r a något. Lär dig att ditt misstag istället. Det kan leda till en bra sak!

Jag kommer garanterat göra flera tatueringar, har lite ideér om vad, var och när!
Så håll utkik här för tusan! :)



» JP

Cool tatuering, fastän jag inte är så mycket för dem ;)
Såg liknande tatuering och placering när jag googlade "embrace every moment tattoo".

2012-06-28 // 00:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback