Give me summer and sun, right now!


Hemma nu efter mitt lilla ärende i sölvesborg, fick lappen ifylld och ett förslag om en ny praktikplats.
And guess what? I LIKED IT!
Jaa, det gjorde jag! Så nu ska jag sätta mig och ringa lite samtal oså =)
Wish me luck!
Och när jag ändå var ute och körde så hämtade jag ut min bikini på preem, vad tyycks?

Funderade läänge på om jag skulle publicera dessa bilderna nedan, men wtf?
Jag vill visa min nya bikini, hade den på min i drygt 2 minuter och jag stormtrivs!
Och ikväll tar jag och erikas jaquzzi oskulden på den! ;)


summerbaby




jag har likadan ;)

2010-03-19 // 16:39:13
» Ida

svar: Mjo säg någon som inte har den haha

2010-03-19 // 16:43:29

Men alla passar kanske inte lika bra i den som ida :D hihi

2010-03-19 // 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback