godnatt, sov så gott


Idag åt jag middag hemma med min mami och papi, Molly satt på golvet och kollade upp på mig med sina stora fina bruna valpögon.. Ååh, hon var så söt. För var tillräckligt söt för att man skulle ge henne en bit mat. Så det gjorde jag :) Fy på mig, men som sagt.. Hon är ju bara för söt!

Idag blev det potatisgratäng med fläskfilé och gräddsås. Så hemskt gott, tog flera gånger dessutom.. Ni som hängt med ettag och ni som känner mig vet om hur lite mat jag verkligen äter.. Körde hem till hjärtat när jag packat ner smink, underkläder, dator mm. Och gissa vad? Jo, han hade planerat tacokväll för bara oss två. Så ja.. Ikväll har jag fått i mig mycket mat, och jag vet inte var allt tar vägen på lilla mig :) Men det var gott, och jag älskar tacos! Men det visste ni ju redan.

Nu ska jag och hjärtat sätta igång en film och bädda ner oss under täcket, himla mycket mys ikväll. Det är ju som sagt fredag! :) Och imorgonkväll ska jag umgås med mina vänner, underbart! ♥

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback