Hey hey, yeah yeah


Det satt riktigt fint med lite tacos i kistan! =) Nu är jag dock proppmätt! Ska slöa lite till här hemma i min säng innan jag packar bagen för att sedan bege mig till mitt sällskap för ikväll. Kommer bli sjukt mysigt, endast för att jag är på ett sånt sjukt myshumör! And i like it, like it ;)

Imorgon tar jag en tur med amanda i kristianstad. Goosh jag kan inte få nog av kläder och skor, det har blivit såå mycket värre/ bättre med shoppandet sedan jag började följa bloggar och blogga själv.. ( negativit för plånboken och positivt för mitt utseende ) Min stil har blivit helt annorlunda pga alla bloggare man följer, man blir så inspirerad! Och det är bra, för det blir ju snyggt ;) Så imorgon får vi se vad som tas med hem i kassar från kristianstads affärer, kan bli mycket, eller kanske ingenting alls! Men har ju en supersnäll mamma som betalar en massa åt mig. Vad hade jag gjort utan dig mamma!? Du finns där, hela tiden :) I love you for everything you've done ♥

nej, nog slöat här hemma för ikväll, dags att packa ner datorn och alla andra nödvändigheter såsom underkläder, godis osv. ( nu tänker ni säkert att jag är äcklig och inte har med mig en tandborste men psst.. den finns redan på plats! ;) ha! ) Tjingting mina vänner! =)

Känner förövrigt att det är dags för en ny header =) Kanske slänger ihop en ikväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback