I need a miracle


Mm, det satt fint med lite mat. Eller mat och mat.. Det är riktigt gott för stunden, senare får man bara ont i magen och ångrar att jag tryckte i sig den där hamburgaren ;) Jag pratar såklart om mitt lilla mcdonalds-besök alldeles nyss. Jag och lillebror körde till asarum för att hämta hans kompis mattias, och med mig hade jag min kära vän Jenny som sällskap.. Och eftersom att jag var hungrig så blev det lite mat också, big mc och en mellan cola AWESOME ;) men nu ångrar jag den, uschusch.. Lite senare ska jag få i mig "riktigt" mat, nämligen spagetti och köttfärssås =)


Befinner mig just nu hemma hos ♥, han äter och jag sitter vid datorn.. Som vanligt, jag gör alltid det! Snart ska jag duscha, sen äta och efter det blir det en film. Också med Brad Pitt! GRR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback