I need some change

Jag har många funderingar över mitt hår :)
Ena stunden har jag låångt fin löshår, kolsvart dessutom, sedan fick jag för mig att bli blond.
Och då blev håret också kort, axellångt undefär.
Som efter 3 månader övergick till brunt, och sedan mörkmörkbrun, pågränsen till svart igen.
Även då var håret axellångt. Sedan klippte jag page!
Vilket är ett utav de bästa jag någonsin gjort med mitt hår, jag älskade de! ♥
Men nu mina vänner, nu är det dags att införskaffa mig extension igen! :)
Nästa vecka ska jag beställa nytt löshår som kommer att sitta fast!! =)

ska dock prata lite med min frisör först om hur det kommer se ut i nacken .
Mitt hår är ju väldigt kort där ännu.. =)

 



» Becka

Du passar jättebra i mörkt hår!

2010-03-03 // 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback