I'll never drink again


Hej vänner. Äntligen lever jag igen, har legat i sängen heeela dagen och inte kunnat göra ett skit rent ut sagt. Fy fan vad jag hatar att vara bakis. Jag blev aldrig det innan, jag skröt om det hela tiden. Hur mycket jag kunde dricka för jag mådde aldrig dåligt dagen efter, jag mådde skit sent på kvällarna samma dag jag festade, men aldrig dagen efter. Men där fick jag mig! De senast 6-7 gångerna jag festat har jag mått superbra hela kvällen och natten, men dagen efter har jag antingen fått spendera hela dagen kramandes med toalettstolen eller blivit liggandes i sängen. Och idag blev sängen mitt offer! Men jag har iallafall haft någon som tagit hand om mig idag, och det uppskattades! =)

Gårdagen bjöds det på fest hemma hos saukko, trevligt. Sen var det planerat att dra till harrys för min och amandas del. Men jag orkade inte så vi åkte hem till amanda och fortsatte där. Efter två timmar så åkte jag hem och nanade kudden. SKÖNT!

Nu är jag hemma hos ♥ och bara tar det lungt. Har sovit hela eftermiddagen, och även lyckats få i mig lite mat. Nu blir det lite bloggkoll, och sedan någon film att kolla på. Mår fortfarande inte riktigt bra, men mår betydligt bättre än innan. Later



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback